HTML

AbandoneDream

Amiért ezt kezdtük, újra, mi ketten vagy hárman. Avagy az árvíz és ami utána jön.

Linkblog

Minibannerok

A sitt és ami (aki) mellette van

2008.09.08. 15:50 :: arvf (törölt)

Sziasztok, én lennék itt a zöldfülű, akit meghívtak a csapatba...Ezúton köszönöm ezt, igyekszem megfeleleni az alternatíváknak, kezdem is egy friss sztorival.
Péntek este, jó végzős létére mentem, hogy találkozzak a barátnőmmel. A börtön oldalánál egy vakítóan fehér alakra lettem figyelmes, közelebb érve láttam, hogy ő bezony egy kissebbségi, magát pénzért áruló hölgyemény. Na ezzel nem is lett volna baj, ilyet láttam, hisz 8 éve errefele rovom az utcákat, csak, hogy a bula leszolított! De nem akárhogy, hogy szia, mit jársz erre fele, áh, dehogy. Kerek perec: Szexelünk? Na hát, ha már egyszer ilyet kérdeznek csak nem gondolod, hogy úgy továbbállok. Mondom mennyiért? Azt mondja 5. Úh, kicsit sok...3? Oké. Szopással? Nem bírtam tovább az arcomra fagyasztani a mosolyt, így kajánul vigyorogva kinyögöm, jaj van ám barátnőm most hozzá megyek. Erre az örömlányocska kicsit durcázva elfordult tőlem. Na nem ám, hogy majd én ezt ennyiben hagyom! Tovább kérdezősködtem. Hány éves vagy? 20. Hát tudjátok, az a bürke úgy volt 20, ahogy a diszkókban ellenőrzik a korhatárt.
A lámpa fényében narancssárgán csillogott a szemében az elszalasztott kamaszkor képzete: hogy bizony, most ő is ülhetne egy bárban a barátnőivel, sztorizgathatna egy kóla mellett. Persze következő kérdésemre, hogy suliba jársz, nem is vártam más választ, mint azt, hogy nem. Na jó érted, ezzel még nem is lenne baj, de az, hogy neki ez jobban fekszik, mert jobban kijön belőle, azt kétlem.
Miután a nyáron nem sikerült egy 13 éves emo csajt meggyőznöm az érfelvágás hülyeség voltáról, így őt már meg sem próbáltam úgy mond "más irányba terelni" egy sziával elváltunk és míg vártam a barátosném buszára elgondolkodtam.
Milyen világ az, ahol a kurva szolít le téged, hogy ugyan dugjunk már. Mint ma megtudtam erre felé ez dívik, ugyanis az egyik komámat is leszólították már, ugyan nem így, hisz ott a kérsz egy szopást? kérdés volt a beszéd indító- és záró mondat egyben. Ha ezt valaki meséli, nem mondom, hogy nem hiszem el, én kinézem ebből a világból. Sőt, azt sem mondom, hogy rossz szemmel nézem, csak azért mégis. Nem volt olyan rég, hogy 15 voltam és én akkor nem láttam ennyire züllöttnek a korosztályom. Eltelt három év és valóban ennyire megváltozott volna minden? Nyugtassatok már meg, hogy lesz ez még így se.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abandonedream.blog.hu/api/trackback/id/tr73654015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása