HTML

AbandoneDream

Amiért ezt kezdtük, újra, mi ketten vagy hárman. Avagy az árvíz és ami utána jön.

Linkblog

Minibannerok

Borongás

2008.09.24. 18:39 :: Freeeyes

Én vagyok a verejték a csempén, én lennék a fűszálon táncoló harmat ,ha nappal váltja a hajnalt és lenyugszik reggel velem a Hold, mert elmúlt az éjszaka. Én vagyok a melegben a testen a fáradt érintés, én vagyok a férfién az izzadt csepp, karcsú szálon lefelé futó csillogó ében a nőén.

Ha engem is ugyanaz teremtett ,mint téged akkor ki vagyok?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abandonedream.blog.hu/api/trackback/id/tr36679758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása